Porovnání online a offline reklamy – Kateřina Málková
Kateřina Málková
Bakalářská práce
Porovnání online a offline reklamy
Comparing online and offline advertising
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Svědík, Ph.D., Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Málková, Kateřina. Porovnání online a offline reklamy. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace fotbalových klubů
Jakub Karpeta -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová