Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace – Bc. Dennis Horyna
Bc. Dennis Horyna
Diplomová práce
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Public reliance on the means of marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou důvěryhodnosti vybraných prostředků marketingové komunikace. Práce nejprve vymezuje pojem důvěra a konstatuje její současný stav ve společnosti, který se promítá z běžných mezilidských vztahů do zmíněné marketingové komunikace. Následně jsou představeny možné způsoby, jak potřebnou důvěru nejen zákazníků získat. Práce dále prochází jednotlivé vybrané prostředky …víceAbstract:
This dissertation thesis deals with the issue of credibility of selected means of marketing communication. Firstly, this work defines the confidence and states its current state in society, which is reflected from common interpersonal relationships into the abovementioned marketing communication. Secondly, possible ways of how the customer confidence can be obtained are presented. This work also analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wb0wc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická