Jana Klašková

Bakalářská práce

Direkt marketing a vliv jeho jednotlivých technik na nákupní chování spotřebitelů

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, popisem jednotlivých direct marketingových nástrojů, jeho postavením v IMC (Integrované marketingové komunikaci). Součástí praktické části je marketingový průzkum týkající se dopadu directmarketingových nástrojů na nákupní chování spotřebitelů, jakým způsobem a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány a zda jsou jimi i vítány. Výsledky průzkumu zároveň …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with direct marketing, description of particular direct marketing tools and its position in integrated marketing communication. The practical part contains the marketing research focused on impact of direct marketing tools on consumers behaviour, how and to which extent the consumers are influenced by the tools and if they welcome them. The result of the research will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2013
Identifikátor: http://theses.cz/id/6q5a7v/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6q5a7v 6q5a7v/4
3. 4. 2013
Složky
Soubory
Klašková, J.
3. 4. 2013
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.