Analysis of Marketing Communication at the ABECEDA s.r.o. Language School – Lukáš VALACH
Lukáš VALACH
Bakalářská práce
Analysis of Marketing Communication at the ABECEDA s.r.o. Language School
Analysis of Marketing Communication at the ABECEDA s.r.o. Language School
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze and propose a new communications mix in language school ABECEDA s.r.o. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part are described the resources for formation of marketing communications. The beginning of the practical part introduces the company on which is the analysis of the current communications mix implemented …víceAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení a navržení nového komunikačního mixu v jazykové škole ABECEDA s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána východiska pro formování nástrojů marketingové komunikace a její následné začlenění do marketingového mixu. V praktické části jsou nejdříve uvedeny obecné informace o společnosti. Dále je uvedena …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALACH, Lukáš. Analysis of Marketing Communication at the ABECEDA s.r.o. Language School. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann