Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o. – Bc. Petra Bezděková
Bc. Petra Bezděková
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.
Marketing Management Project at BENEFIT s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány …víceAbstract:
The subject of this thesis is to create a project of marketing management and strategy for the company BENEFIT s.r.o. The thesis consists of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with theoretical knowledge focused on marketing, stra-tegic marketing, strategic and marketing management and marketing planning and is based on the study of professional literature. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bezděková, Petra. Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor