Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. – Lukáš KOČENDA
Lukáš KOČENDA
Bakalářská práce
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Building a information system of marketing in conjunction with company intranet.
Anotace:
ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a. s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing information system in conjunction with company intranet in LINEA NIVNICE a.s. Corporation that is one of the most important producers of beverages. In theoretical part I focused on determination of the fundamental terms which are part of the unit. Then I described marketing information system together with marketing communication and marketing survey. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
20677
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČENDA, Lukáš. \textit{Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6rdbo6/.
Jak správně citovat práci
KOČENDA, Lukáš. Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda