Využití artefiletických aktivit při výuce estetické výchovy jako nástrojů pozitivní prevence sociálních a psychických obtíží – Bc. Lucie Rysková
Bc. Lucie Rysková
Master's thesis
Využití artefiletických aktivit při výuce estetické výchovy jako nástrojů pozitivní prevence sociálních a psychických obtíží
Use of Artephiletic Activities in Aesthetic Education as Tools of Positive Prevention of Social and Mental Inconvenience
Abstract:
Hlavní tématem této diplomové práce je nalezení možností zapojení artefiletických aktivit do hodin estetické výchovy v rámci pozitivní prevence možných sociálních a psychických obtíží studentů. Pro tyto potřeby je využito průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova dle Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. Práce je rozdělena do části teoretické, praktické a závěrečné. Teoretická část se …moreAbstract:
The present thesis generally focuses on finding the possibilities of integrating artephiletic activities into aesthetic education lessons in the context of positive prevention of possible social and psychological problems of students. This is achieved through making use of the cross-cutting theme of Personal and Social Education under the Framework Educational Programme for Grammar Schools. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d9cx9/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Jan Špaček
- Reader: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYSKOVÁ, Lucie. \textit{Využití artefiletických aktivit při výuce estetické výchovy jako nástrojů pozitivní prevence sociálních a psychických obtíží}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/6tpv08/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Analýza vztahů a souvislostí mezi biologickými a psychickými markery, výchovným stylem a formátem rodiny u lidí s asociálním chováním a lidí s prosociálním chováním
Kateřina Tycová -
Vliv praktikování sebekontrolních a dechových metod na duševní a zdravotní stav matek předškolních a adolescentních dětí
Veronika JAHODOVÁ