Specifické poruchy učení se zaměřením na studenty gymnázia – Mgr. Helena Vetešníková
Mgr. Helena Vetešníková
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení se zaměřením na studenty gymnázia
Specific Learning Disabilities with the Focus on Grammar School Students
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků studujících na gymnáziu. Práce je členěna na dvě části, teoretickou a empirickou. První kapitola je věnována specifickým poruchám obecně, zejména dyslexii, dysgrafii, dyskalkulii a dysortografii. Další kapitoly jsou zaměřeny na diagnostikou a reedukací těchto poruch a na následnou péči o žáky. V empirické části se zabývám prezentací …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on specific learning disabilities of grammar school students. The thesis is divided into two parts – the theoretical and the empirical one. The first chapter concentrates on specific learning disabilities in general - on dyslexia, dysgraphia, dyscalculia and dysortographia in particular. The following chapters deal with diagnosis and reeducation of these disorders and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6j59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová