Branding a merchandising Lékárny ve Voticích – Tomáš Petera, DiS.
Tomáš Petera, DiS.
Bachelor's thesis
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Branding and merchandising of the pharmacy in Votice
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu "Branding a merchandising Lékárny ve Voticích" s cílem vytvořit jednotnou vizuální identitu pro lékárnu, která dosud postrádala kompletní marketingové a vizuální prvky. Práce prozkoumává historii a současné trendy v branding a merchandisingu, specificky aplikované v kontextu lékárenství, a nabízí praktické návrhy pro zlepšení vnímání lékárny klienty. Analyzuje …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of "Branding and Merchandising of Pharmacy in Votice" with the aim of creating a unified visual identity for the pharmacy, which until now lacked complete marketing and visual elements. The thesis explores the history and current trends in branding and merchandising, specifically applied in the context of pharmacy, and offers practical suggestions for improving …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Jan Macúch
- Reader: Jan Kolář, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETERA, Tomáš. \textit{Branding a~merchandising Lékárny ve Voticích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6v0p67/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights