Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem – Lucie FERKOVÁ
Lucie FERKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Marketing mix of company with healthy lifestyle
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu podniku a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části za pomoci odborné literatury představuju základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Následně teoretickou část ukončuji popisem základních vlastnosti služeb a koncepcí marketingového mixu služeb 7P. V praktické …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in theoretical part of this thesis. This theory focused part concludes with description of basic attributes of the services and presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6vd8p1/.
Jak správně citovat práci
FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová