Lucie FERKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem

Marketing mix of company with healthy lifestyle
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu podniku a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části za pomoci odborné literatury představuju základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Následně teoretickou část ukončuji popisem základních vlastnosti služeb a koncepcí marketingového mixu služeb 7P. V praktické …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in theoretical part of this thesis. This theory focused part concludes with description of basic attributes of the services and presentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2012
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing