Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem – Lucie FERKOVÁ
Lucie FERKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Marketing mix of company with healthy lifestyle
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu podniku a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části za pomoci odborné literatury představuju základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Následně teoretickou část ukončuji popisem základních vlastnosti služeb a koncepcí marketingového mixu služeb 7P. V praktické …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in theoretical part of this thesis. This theory focused part concludes with description of basic attributes of the services and presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2012
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FERKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6vd8p1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak