Bc. Žaneta Senftová

Diplomová práce

Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě

Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě” je využití jednotlivých nástrojů IMK při budování značky, jejich kritické zhodnocení, doporučení vhodnějších postupů, které by korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část obsahuje kapitoly o budování a strategickém řízení značky, integorvané marketingové komunikaci a jejím významu při budování značky …více
Abstract:
Subject of dissertation,,Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company’’ is application of individual components of IMK within founding a new brand, their critical evaluation, recommendation of suitable steps, which would correspondent with the theoretical findings. Theoretical part contains chapters of building and strategically managing new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní