Bc. Andrea Hubálková
Diplomová práce
Fashion Marketing
Fashion Marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na fashion marketing. Cílem diplomové práce je přiblížení významu fashion marketing a jeho dílčích částí. Teoreticko-metodologická část obsahuje definice marketingu, módy, luxusu a public relations. Značná část této kapitoly obsahuje historický vývoj módy jako nástroje k vyjádření osobnosti, což nám pomůže k celkovému pochopení častého návratu módních trendů. Analytická …víceAbstract:
The thesis focuses on fashion marketing. Its goal is to elaborate on the term fashion marketing and its components. The theoretical and methodological section defines marketing, fashion, luxury and public relations. Its main portion discusses the historical development of fashion as a tool for expression of personality, which sheds light on the understanding of the recurrence of fashion trends. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ntcfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová