Bc. Andrea Hubálková
Master's thesis
Fashion Marketing
Fashion Marketing
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na fashion marketing. Cílem diplomové práce je přiblížení významu fashion marketing a jeho dílčích částí. Teoreticko-metodologická část obsahuje definice marketingu, módy, luxusu a public relations. Značná část této kapitoly obsahuje historický vývoj módy jako nástroje k vyjádření osobnosti, což nám pomůže k celkovému pochopení častého návratu módních trendů. Analytická …moreAbstract:
The thesis focuses on fashion marketing. Its goal is to elaborate on the term fashion marketing and its components. The theoretical and methodological section defines marketing, fashion, luxury and public relations. Its main portion discusses the historical development of fashion as a tool for expression of personality, which sheds light on the understanding of the recurrence of fashion trends. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ntcfy/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová