Ing. Karolína Tomášková

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK

Building a global brand using of the product IMC in the selected company
Abstract:
V současné turbulentní době je budování globální značky produktu nebo firemní značky nutností. Díky novým komunikačním technologiím se značky dostávají do mediálních prostředí a mohou oslovit velké množství adresných zákazníků. Podstatou práce je zkombinovat konvenční i moderní komunikační nástroje s cílem vybudovat větší informovanost a image vybrané značky. Diplomová práce se zabývá tématem budování …more
Abstract:
In today's turbulent times, building a global brand or product is a must. With new communications technologies, brands can get into media environment and can reach a large number of addressable customers. The essence of the work is to combine both conventional and modern communication tools in order to build more awareness and image of the selected brand. Submitted diploma thesis is focused on building …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní