Bc. Petra Šolcová
Diplomová práce
Teaching Speaking Skills
Teaching Speaking Skills
Anotace:
Předmětem této práce je výuka řečových dovedností v kontextu angličtiny jako cizího jazyka. Práce nahlíží na výuku řečových dovedností ze širší perspektivy, zdůrazňuje rozdílnosti mezi mluvenou a psanou stránkou jazyka a zohledňuje všechny rozměry komunikativní kompetence: lingvistickou, sociolingvistickou, diskurzní a strategickou, a to v kontextu nejnovějších poznatků vycházejících z výzkumu osvojování …víceAbstract:
The subject of this thesis is the teaching of speaking skills in the context of EFL. The concept of teaching speaking skills is analysed from a broader perspective, whereby the differences between the written and spoken forms of language are emphasised and all dimensions of communicative competence are taken into account. They include linguistic, sociolinguistic, discourse and strategic competences …víceKeywords
speaking skills communicative competence language acquisition foreign language activities tasks techniques accuracy and fluency context teaching materials transactional and interactional communicative exchanges conversation language teaching at schools řečové dovednosti komunikativní kompetence osvojování jazyka cizí jazyk aktivity činnosti přesnost a plynulost projevu kontext výukové materiály transakční a interakční komunikativní výměny konverzace výuka jazyků na školách
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zmjkc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Speaking Skills
Petra Šolcová -
Pronunciation teaching at primary schools with a focus on segmental features and selected aspects of connected speech
Lucie Fuitová -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Teaching Phonics at Czech Primary Schools
Tomáš Holubička -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Lingvokulturologický aspekt učebnic ruštiny a jeho vliv na rozvoj komunikativní kompetence studentů
Tadeáš Michal Kratochvíl