Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady – Ing. Michal Pavlík
Ing. Michal Pavlík
Master's thesis
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Low-cost marketing - new scope of advertising positioning at minimum costs
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhledání nových možností pro umístění reklamy v rámci nízkonákladové kampaně organizace. Teoretická část práce se věnuje poznatkům v oblastech tradičního, nízkonákladového a event marketingu. Součástí teoretické části je několik variant nízkonákladového marketingu s příklady. Praktická část je zaměřena na sestavení nízkonákladové kampaně, v jejímž rámci je představena organizace …moreAbstract:
The objective of this diploma thesis is to search for new possibilities of advertising positioning in the organization’s low-cost campaign. The theoretical part of the work deals with knowledge in areas of traditional, low-cost and event marketing. The theoretical part contains several variants of low-cost marketing with examples. The practical part is focused on creating low-cost campaign, in which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/o12ns/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍK, Michal. \textit{Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/6zdfr0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma