Bc. Pavlína Tichá

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se blíže zabývá některými novými trendy v marketingové komunikaci. Stejně jako jiné obory i marketing se vyvíjí a objevují se nové možnosti komunikace. Kouzlo nových trendů spočívá v tom, že jsou dosud nevyzkoušené. Být nový může být jen jednou. Jde jen o to, správně využít nabízené příležitosti. Na konkrétním případu jsem se snažila ukázat použitelnost těchto trendů v marketingové …více
Abstract:
This bachelor’s work deals with some new trends in marketing communication. As well as other branches also marketing is developing and new communication opportunities are rising. The attraction of these new trends is that they haven’t been tried yet. So that means they are considered to be new only once. The thing is how to make the best of what is available on the market. This study is going to show …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní