Konkurenceschopnost vybraného podniku – Tomáš Valenta
Tomáš Valenta
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost vybraného podniku
The competitiveness of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu konkurenceschopnosti vybraného podniku. Zvolený podnik nabízí zákazníkům výrobu a dodání nerezového vybavení do gastronomických provozoven i výrobu nerezového nábytku. V teoreticko-metodologické části jsou popsány metody a pojmy za pomoci odborné literatury. Jedná se o pojem finanční analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, SPACE analýza, SWOT analýza, …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of competitiveness of the selected company. The chosen company offers customers the production and delivery of stainless steel equipment to gastronomic establishments as well as the production of stainless steel furniture. In the theoretical-methodological part, methods and concepts are described with the help of specialized literature. These are the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/evoid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 4. 2021
- Vedoucí: Ing. Lukáš Polanecký
- Oponent: Ing. Josef Kostohryz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova