Tomáš Valenta
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost vybraného podniku
The competitiveness of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu konkurenceschopnosti vybraného podniku. Zvolený podnik nabízí zákazníkům výrobu a dodání nerezového vybavení do gastronomických provozoven i výrobu nerezového nábytku. V teoreticko-metodologické části jsou popsány metody a pojmy za pomoci odborné literatury. Jedná se o pojem finanční analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, SPACE analýza, SWOT analýza, …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of competitiveness of the selected company. The chosen company offers customers the production and delivery of stainless steel equipment to gastronomic establishments as well as the production of stainless steel furniture. In the theoretical-methodological part, methods and concepts are described with the help of specialized literature. These are the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/evoid/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 4. 2021
- Supervisor: Ing. Lukáš Polanecký
- Reader: Ing. Josef Kostohryz
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov