Bc. Petr BŘOUŠEK

Diplomová práce

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.

The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce …více
Abstract:
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 5855

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BŘOUŠEK, Petr. Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.