Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci – Marek Tocháček
Marek Tocháček
Bakalářská práce
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
MModern tools of marketing communication and their position in contemporary integrated marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na moderní marketingové nástroje komunikace a popisuje jejich roli v rámci integrované marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat, jaké místo tyto nástroje zaujímají v současných marketingových strategiích a jaké povědomí o nich má veřejnost. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníku, který má za cíl ověřit úroveň znalostí široké veřejnosti o těchto nástrojích …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on modern marketing communication tools and describes their role in integrated marketing communication. The aim of the thesis is to analyse the place of these tools in current marketing strategies and the public's awareness of them. The research is carried out through a questionnaire, which aims to verify the level of knowledge of the general public about these tools. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a6em1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová