Marek Tocháček

Bachelor's thesis

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci

MModern tools of marketing communication and their position in contemporary integrated marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na moderní marketingové nástroje komunikace a popisuje jejich roli v rámci integrované marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat, jaké místo tyto nástroje zaujímají v současných marketingových strategiích a jaké povědomí o nich má veřejnost. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníku, který má za cíl ověřit úroveň znalostí široké veřejnosti o těchto nástrojích …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on modern marketing communication tools and describes their role in integrated marketing communication. The aim of the thesis is to analyse the place of these tools in current marketing strategies and the public's awareness of them. The research is carried out through a questionnaire, which aims to verify the level of knowledge of the general public about these tools. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.