Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci – Marek Tocháček
Marek Tocháček
Bachelor's thesis
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
MModern tools of marketing communication and their position in contemporary integrated marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na moderní marketingové nástroje komunikace a popisuje jejich roli v rámci integrované marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat, jaké místo tyto nástroje zaujímají v současných marketingových strategiích a jaké povědomí o nich má veřejnost. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníku, který má za cíl ověřit úroveň znalostí široké veřejnosti o těchto nástrojích …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on modern marketing communication tools and describes their role in integrated marketing communication. The aim of the thesis is to analyse the place of these tools in current marketing strategies and the public's awareness of them. The research is carried out through a questionnaire, which aims to verify the level of knowledge of the general public about these tools. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/a6em1/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOCHÁČEK, Marek. \textit{Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/73ck48/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová