Marek Tocháček

Bakalářská práce

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci

MModern tools of marketing communication and their position in contemporary integrated marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na moderní marketingové nástroje komunikace a popisuje jejich roli v rámci integrované marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat, jaké místo tyto nástroje zaujímají v současných marketingových strategiích a jaké povědomí o nich má veřejnost. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníku, který má za cíl ověřit úroveň znalostí široké veřejnosti o těchto nástrojích …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on modern marketing communication tools and describes their role in integrated marketing communication. The aim of the thesis is to analyse the place of these tools in current marketing strategies and the public's awareness of them. The research is carried out through a questionnaire, which aims to verify the level of knowledge of the general public about these tools. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.