Implementace informačního systému ve firmě ALFA International s.r.o. – Bc. Lucie Prokopová
Bc. Lucie Prokopová
Bachelor's thesis
Implementace informačního systému ve firmě ALFA International s.r.o.
Information system implementation in Alfa International Ltd.
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je projekt implementace informačního systému jako nástroje ke zlepšení interní a externí komunikace, řízení vztahů se zákazníky a obchodních procesů v malé firmě se zaměřením na 3D reklamu. Cílem je zrealizovat projekt implementace IS a provést verifikaci, zda tato implementace povede k vyšší efektivnosti a lepší interní a externí komunikaci. Teoretická část popisuje poznatky …viacAbstract:
The theme of this bachelor thesis is information system implementation project as a tool for improving internal and external communication, customer relationship management and business process management in a small company focusing on 3D advertising. The aim is to carry out the IS implementation project and verify whether such implementation will result in higher efficiency and improved internal and …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace interní komunikace implementace projektový management informační systém proces analýza řízení vztahů se zákazníky management změn. Marketing communication internal communication implementation project management information system process analysis customer relationship management change management.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uihqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Petr Kolesa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Management a marketing vybraného sportovního klubu
Adam Zubík -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová