Bc. Michaela Boguschová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ČSOB

Marketing mix analysis of ČSOB
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix. Cílem je provedení analýzy používaných marketingových nástrojů v Československé obchodní bance, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je popsána teorie. Druhá část se týká přímo samotného mixu Československé banky, a.s, který zahrnuje produkt, cenu, komunikační mix, distribuci a rozšířený marketingový mix. Nejprve je představena společnost …více
Abstract:
The topic of bachelor thesis is the marketing mixture. As a target is an analysis performance of common used tools in Czechoslovakia national bank, a.c. The paper is split into two parts. The first one contains whole theory and the second one contains mixture itself of ČSOB, a.c. including product, price, communications mixture, distribution and extended marketing mixtu. There is an introduction of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Mráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích