Analýza marketingového mixu ČSOB – Bc. Michaela Boguschová
Bc. Michaela Boguschová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ČSOB
Marketing mix analysis of ČSOB
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix. Cílem je provedení analýzy používaných marketingových nástrojů v Československé obchodní bance, a.s. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je popsána teorie. Druhá část se týká přímo samotného mixu Československé banky, a.s, který zahrnuje produkt, cenu, komunikační mix, distribuci a rozšířený marketingový mix. Nejprve je představena společnost …víceAbstract:
The topic of bachelor thesis is the marketing mixture. As a target is an analysis performance of common used tools in Czechoslovakia national bank, a.c. The paper is split into two parts. The first one contains whole theory and the second one contains mixture itself of ČSOB, a.c. including product, price, communications mixture, distribution and extended marketing mixtu. There is an introduction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dulrl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Mráčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová