Krkonošská pivní stezka a její vliv na cestovní ruch v Krkonoších – Nikola MAREČKOVÁ
Nikola MAREČKOVÁ
Diplomová práce
Krkonošská pivní stezka a její vliv na cestovní ruch v Krkonoších
Krkonoše Beer Trail and its influence on tourism in the Krkonoše Mountains
Anotace:
Diplomová práce pojednává o jednom z aktuálních trendů cestovního ruchu - pivním cestovním ruchu. Konkrétně se zabývá originálním produktem Krkonošskou pivní stezkou. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit úlohu Krkonošské pivní stezky v cestovním ruchu v Krkonoších, zhodnotit její potenciál a nabídnout doporučení pro zlepšení. Teoretická část vychází z rešerší dostupných zdrojů, věnuje se gastroturismu …víceAbstract:
The diploma thesis dwell on with one of the newest trends in tourism - beer tourism. Specifically, it dwell on with the original product Krkonoše Beer Trail. The main goal of the diploma thesis is to find out the role of the Krkonoše beer trail in tourism in the Krkonoše Mountains, to evaluate its potential and to offer recommendations for improvement. The theoretical part is based on a search of available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Rončák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREČKOVÁ, Nikola. Krkonošská pivní stezka a její vliv na cestovní ruch v Krkonoších. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 74f9b9 74f9b9/2
30. 4. 2021