Kateřina Krusberská
Bakalářská práce
Integrace a komunikace firmy
Integration and Communications of the Company
Anotace:
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je seznámení s problematikou integrace a komunikace firem s využitím pomocníků v podobě marketingové komunikace a integrované marketingové komunikace. Práce seznamuje se základními pojmy, které jsou pro tuto oblast klíčové. Popisuje kroky, které vedou k zlepšení vnitřní či vnější komunikace firmy. Navrhuje spojení komunikace v celek a dosáhnout tak plně fungující …víceAbstract:
Abstract The aim of this bachelor thesis is to introduce the issue of integration and communication between companies using helpers in the form of marketing communications and integrated marketing communications. This work introduces the basic concepts that are most important in this area. It describes steps to improve internal and external communication of the company. Proposed steps in the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Andrea Sikorová
- Oponent: Eva Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků