Význam neverbální komunikace v práci pedagoga volného času – Martina KAŠPÁRKOVÁ
Martina KAŠPÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Význam neverbální komunikace v práci pedagoga volného času
The Meaning of Nonverbal Communication in an Activity of the Leisure-Time Educator
Anotace:
Práce se zabývá objasněním významu neverbální komuniakce v oblasti působení pedagoga volného času. První část obsahuje obecnou problematiku neverbálního sdělování. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů a rysů komunikace, vymezení vztahu mezi komunikací verbální a neverbální, na přehled faktorů ovlivňujících užívání a výklad významů neverbálních projevů, na problematiku neverbální senzitivity a na …víceAbstract:
The work is engaged in the explication of nonverbal communication meaning in an activity of the leisure-time educator. The first part describes a common problem of the nonverbal communication. It is focused on the main concepts and communication characters specification, the relationships between verbal and nonverbal communication specification. It is focused on the survey of the factors interacting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2008
Zveřejnit od: 23. 6. 2008
Identifikátor:
10788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Iva Žlábková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPÁRKOVÁ, Martina. Význam neverbální komunikace v práci pedagoga volného času. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 06. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká
Název
Vložil
Vloženo
Práva