Personální marketing ve zvolené společnosti – Bc. Karolína Kozáková
Bc. Karolína Kozáková
Master's thesis
Personální marketing ve zvolené společnosti
HR marketing in a business enterprise
Abstract:
Práce se zaměřuje na personální marketing, který přináší nové možnosti přístupu k zaměstnancům. Aplikace jeho nástrojů vede ke zkvalitnění podnikové kultury, vyšší efektivitě v oblasti řízení zaměstnanců a tím ke získání konkurenční výhody na trhu práce. Cílem práce je hodnocení interního personálního marketingu ve zvolené výrobní společnosti. V teoretické části jsou představeny cíle a metodika. Na …moreAbstract:
The thesis focuses on human resources marketing, which brings new possibilities of access to employees. The application of its tools leads to improvement of corporate culture, higher efficiency in the area of employee management and thus to gaining a competitive advantage on the labour market. The aim of this work is the evaluation of internal human resources marketing in the chosen production company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Kříž, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Karolína. \textit{Personální marketing ve zvolené společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/762n08/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights