Personální marketing ve zvolené společnosti – Bc. Karolína Kozáková
Bc. Karolína Kozáková
Diplomová práce
Personální marketing ve zvolené společnosti
HR marketing in a business enterprise
Anotace:
Práce se zaměřuje na personální marketing, který přináší nové možnosti přístupu k zaměstnancům. Aplikace jeho nástrojů vede ke zkvalitnění podnikové kultury, vyšší efektivitě v oblasti řízení zaměstnanců a tím ke získání konkurenční výhody na trhu práce. Cílem práce je hodnocení interního personálního marketingu ve zvolené výrobní společnosti. V teoretické části jsou představeny cíle a metodika. Na …víceAbstract:
The thesis focuses on human resources marketing, which brings new possibilities of access to employees. The application of its tools leads to improvement of corporate culture, higher efficiency in the area of employee management and thus to gaining a competitive advantage on the labour market. The aim of this work is the evaluation of internal human resources marketing in the chosen production company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Kříž, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva