Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik – Bc. Zuzana Plachá
Bc. Zuzana Plachá
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik
Communication campaign creation for the chosen company
Anotácia:
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí nabývá marketingová komunikace a její strategické pojetí na významu. V teoretické části se tato práce zaměřuje na klasifikaci nástrojů marketingové komunikace a na vymezení nejvhodnějšího postupu tvorby komunikační kampaně. V rámci praktické části, která vychází z poznatků literární rešerše, je na základě situační analýzy sestavena komunikační kampaň pro …viacAbstract:
The importance of marketing communication and its strategic concept is currently growing mainly due to the high competitive business environment. This thesis focuses on classification of marketing communication tools and on the development of the most appropriate way to create a communication campaign. Both this theoretical information and a situation analysis are used in the process of creation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bpxda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Dita Přikrylová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová