Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace – Bc. Renata Burkovcová
Bc. Renata Burkovcová
Diplomová práce
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Product placement in the contemporary film or different form of publicity
Anotace:
Tématem diplomové práce je product placement v současném filmu aneb jiná forma propagace. Teoreticko-metodologická část je souhrnem základních vlastností product placementu, obsahující historii, vymezení pozitivních a negativních stránek, dále uplatňování v českém i zahraničním filmu včetně jeho právního vymezení. V aplikační části jsem prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumala efektivitu umístění …víceAbstract:
The thesis deals with product placement in the current movie or other form of promotion. Theoretical and methodological part is a summary of the basic properties of product placement, including history, definition of positive and negative features, as well as application in the Czech and foreign film, including its legal definition. In the application of the questionnaire survey, I examined the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hcxbh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Jana Dolejší
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things
Mariia Firsova -
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek