Bc. Iva Kobrová
Master's thesis
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace, která je využívána při utváření podnikové identity. V teoretické části práce jsou rozebírány jednotlivé složky této identity, jelikož všechny zasahují do konečného efektu celkové komunikace podniku, jejímž výsledkem je image organizace. Tato problematika je v práci dále z praktického pohledu rozebírána analýzou komunikace společnosti Coca-Cola při utváření …moreAbstract:
This work deals with communication which is used in formation of corporate identity. The theoretical part is dealt with the individual components of this identity because they all involve the final effect of all company communications which results in the corporate image. This issue is further analyzed from a practical point of view by analysis communication of Coca-Cola in forming this identity. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uor0v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem jako součást firemní kultury
Jan Abrahám -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická