Bc. Iva Kobrová

Master's thesis

Komunikace při utváření podnikové identity

The Communication of formation corporate identity
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace, která je využívána při utváření podnikové identity. V teoretické části práce jsou rozebírány jednotlivé složky této identity, jelikož všechny zasahují do konečného efektu celkové komunikace podniku, jejímž výsledkem je image organizace. Tato problematika je v práci dále z praktického pohledu rozebírána analýzou komunikace společnosti Coca-Cola při utváření …more
Abstract:
This work deals with communication which is used in formation of corporate identity. The theoretical part is dealt with the individual components of this identity because they all involve the final effect of all company communications which results in the corporate image. This issue is further analyzed from a practical point of view by analysis communication of Coca-Cola in forming this identity. This …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní