Komunikace při utváření podnikové identity – Bc. Iva Kobrová
Bc. Iva Kobrová
Diplomová práce
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace, která je využívána při utváření podnikové identity. V teoretické části práce jsou rozebírány jednotlivé složky této identity, jelikož všechny zasahují do konečného efektu celkové komunikace podniku, jejímž výsledkem je image organizace. Tato problematika je v práci dále z praktického pohledu rozebírána analýzou komunikace společnosti Coca-Cola při utváření …víceAbstract:
This work deals with communication which is used in formation of corporate identity. The theoretical part is dealt with the individual components of this identity because they all involve the final effect of all company communications which results in the corporate image. This issue is further analyzed from a practical point of view by analysis communication of Coca-Cola in forming this identity. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uor0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická