Ing. Jan Mazůrek

Bachelor's thesis

CRM jako nástroj konkurenčního boje

CRM as a competition instrument
Anotácia:
Tématem mé práce je CRM jako nástroj konkurenčního boje. Konkurenční prostředí je dnes velmi tvrdé a zákazník je stále více náročnější. Podniky se proto předhání v tom, kdo nabídne zákazníkovi něco navíc, nějakou přidanou hodnotu. Implementace CRM ale není jednoduchá záležitost, představuje důkladnou přípravu, analýzu a také zapojení všech kompetentních osob. Je dobré se řídit jistými pravidly implementace …viac
Abstract:
The subject of my writing is CRM used as an instrument in competitors fight. Today the competition is very keen and a customer is going to be more and more fastidious. And that´s the reason why companies are in competition, who will offer something else to a customer, some added value. But the implementation of CRM is not so easy, it demands a careful preparation, analysis and also participation of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance