CRM jako nástroj konkurenčního boje – Ing. Jan Mazůrek
Ing. Jan Mazůrek
Bachelor's thesis
CRM jako nástroj konkurenčního boje
CRM as a competition instrument
Anotácia:
Tématem mé práce je CRM jako nástroj konkurenčního boje. Konkurenční prostředí je dnes velmi tvrdé a zákazník je stále více náročnější. Podniky se proto předhání v tom, kdo nabídne zákazníkovi něco navíc, nějakou přidanou hodnotu. Implementace CRM ale není jednoduchá záležitost, představuje důkladnou přípravu, analýzu a také zapojení všech kompetentních osob. Je dobré se řídit jistými pravidly implementace …viacAbstract:
The subject of my writing is CRM used as an instrument in competitors fight. Today the competition is very keen and a customer is going to be more and more fastidious. And that´s the reason why companies are in competition, who will offer something else to a customer, some added value. But the implementation of CRM is not so easy, it demands a careful preparation, analysis and also participation of …viacKľúčové slová
řízení vztahu se zákazníky implementace CRM konkurence péče o zákazníky systémy CRM strategie CRM překážky při realizaci pravidla úspěchu návratnost investice zaměstnanci customer relationship management implementation of CRM competition care of customers system of CRM strategy CRM impediment while implementation rules of successt recovery of investment staffs
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ib50a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane