Tomasz Hatlapa
Diplomová práce
Corporate Identity
Corporate Identity
Anotace:
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.Abstract:
The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Radka Lahodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc