Komunikace osob se sluchovým postižením přes sociální sítě – Bc. Lucie MAJOROVÁ
Bc. Lucie MAJOROVÁ
Master's thesis
Komunikace osob se sluchovým postižením přes sociální sítě
The Hearing Impaired and Communication Through Social Networks
Anotácia:
Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce nastiňuje problematiku sluchového postižení, zabývá se teorií komunikace se zaměřením na komunikační systémy osob se sluchovým postižením, zaměřuje se především na recepci a produkci psaného textu. V závěru nastiňuje problematiku sociálních sítí. Praktická část práce formou kvalitativního a kvantitativního výzkumu zjišťuje, zda existuje …viacAbstract:
The thesis includes a theoretical and a practical part. The former describes issues of hearing impairment and further deals with the theory of communication and communication systems of people with hearing disabilities. The primary focus is laid on the reception and production of written text. The conclusion outlines the issues of social networks. The latter part, in the form of qualitative and quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2013
Zverejniť od: 27. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAJOROVÁ, Lucie. Komunikace osob se sluchovým postižením přes sociální sítě. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special education
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 794w4y 794w4y/2
27. 3. 2014