Tereza BÍLSKÁ

Master's thesis

Jazykové kompetence u žáků se specifickými poruchami učení

Linguistic Competences of students with Specific Learning Difficulties
Abstract:
Diplomová práce řeší téma jazykových kompetencí žáků se specifickými poruchami učení. Práce obsahuje celkem čtyři kapitoly a je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je dále rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je celkově vymezena problematika specifických poruch učení. Druhá kapitola popisuje komunikaci, jazykové a komunikační kompetence, včetně jazykových …more
Abstract:
This thesis solves the topic of language skills of students with specific learning disabilities. The thesis contains four chapters and is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter generally defines problems of specific learning disabilities. The second chapter describes the communication, language and communication competences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Accessible from:: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÍLSKÁ, Tereza. Jazykové kompetence u žáků se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta