Marek Duchan

Master's thesis

Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.

The Adaptation of Marketing Strategy of Datura, s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce byla inovace marketingové a komunikační strategie společnosti Datura, s.r.o. V teoretické části práce byly popsány základní analýzy trhu, na kterém společnost působí. Dalším bodem teoretické části byl popis marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byly provedeny analýzy trhu a společnosti, včetně analýzy marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru …more
Abstract:
Aim of this thesis is the innovation of marketing and communication strategy of Datura, s.r.o. In the theoretical part of the work the main market analysis were described. This part continued with the description of marketing and communication mix. In the analytical part of the work the main market analysis were performed, including the analysis of marketing and communication mix of the company. At …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Ondřej Lešetický
  • Reader: Renata Sičáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25855