Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o. – Ing. Veronika Česáková
Ing. Veronika Česáková
Master's thesis
Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Anotácia:
Název a zároveň hlavní téma mé diplomové práce je zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o. V diplomové práci jsem se zabývala stavem reklamy v mnou vybrané firmě. Cílem této práce bylo provedení analýzy a návrhy opatření v konkrétní firmě. Mým úkolem bylo navrhnout takové řešení, které povede ke zlepšení stavu reklamy v obchodě.Abstract:
A title and a main theme at the same time, of my thesis is an increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o. In my thesis I was investigating a state of advertising in a company I chose myself. The purpose of this work was an interpretation of analysis and proposals of measures in concrete company. My job was to suggest such solution, which will lead to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČESÁKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/7c4o7a/.
Jak správně citovat práci
Česáková, Veronika. Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová