Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie – Bc. Ladislav Sadílek
Bc. Ladislav Sadílek
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
The Marketing Communication Mix of The Selected Company (Organization) - The Project Study
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s důrazem na jejich použití při propagaci soukromé vysoké školy, a to po stránce teoretické i praktické. Úkolem praktické části bylo navrhnout a zrealizovat propagační audiovizuální spot a na něj navazující projekt event marketingové akce pro potřeby Vysoké školy finanční a správní.Abstract:
The Bachelor thesis deals with a marketing mix and an intergrated marketing communication theory with a focus on their use in an advertising campaign of a private university. The practical part of the thesis focuses on a design and production of an advertising spot along with an event marketing project of VŠFS.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y0ycd/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADÍLEK, Ladislav. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7ce36g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček