Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV – Barbora HALÍŘOVÁ
Barbora HALÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV
Concept preparation of a communication campaign for the Czech-American TV
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Czech-American TV, na jejímž chodu se z velké části podílí dobrovolníci z řad studentů. Na základě provedených analýz byly vyhodnoceny působící vlivy marketingového prostředí a možnosti pro rozvoj organizace. Hlavním výstupem je návrh propagační brožury a její propojení s webem organizace. S využitím metody …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the preparation of a communication campaign for a non-profit organization named Czech-American TV. Many student volunteers participate in processes that support and develop the operations of Czech-American TV. The key topic which was evaluated in this thesis was the influence of the marketing environment factors and possibilities of the future development of the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALÍŘOVÁ, Barbora. Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová