Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o. – Ing. Kateřina Škáchová
Ing. Kateřina Škáchová
Bachelor's thesis
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Direct marketing as a way of direct contact with customers in company Adoz spol. s r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přímého marketingu. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy, metody a blíže popisuje výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané direkt marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je poté navržena direkt marketingová …moreAbstract:
This bachelor deals with direct marketing. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts , methods and describes in detail the advantages and disadvantages of different instruments.The practical part is devoted to selected company . There are analyzed previously used direct marketing tools and their success. Based on the information obtained is then designed direct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKÁCHOVÁ, Kateřina. \textit{Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7e5v5v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek