Ing. Kateřina Škáchová

Bachelor's thesis

Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.

Direct marketing as a way of direct contact with customers in company Adoz spol. s r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přímého marketingu. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy, metody a blíže popisuje výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané direkt marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je poté navržena direkt marketingová …more
Abstract:
This bachelor deals with direct marketing. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts , methods and describes in detail the advantages and disadvantages of different instruments.The practical part is devoted to selected company . There are analyzed previously used direct marketing tools and their success. Based on the information obtained is then designed direct …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní