Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o. – Ing. Kateřina Škáchová
Ing. Kateřina Škáchová
Bakalářská práce
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Direct marketing as a way of direct contact with customers in company Adoz spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přímého marketingu. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy, metody a blíže popisuje výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané direkt marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je poté navržena direkt marketingová …víceAbstract:
This bachelor deals with direct marketing. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts , methods and describes in detail the advantages and disadvantages of different instruments.The practical part is devoted to selected company . There are analyzed previously used direct marketing tools and their success. Based on the information obtained is then designed direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek