Ing. Kateřina Škáchová

Bakalářská práce

Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.

Direct marketing as a way of direct contact with customers in company Adoz spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přímého marketingu. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy, metody a blíže popisuje výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané direkt marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je poté navržena direkt marketingová …více
Abstract:
This bachelor deals with direct marketing. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts , methods and describes in detail the advantages and disadvantages of different instruments.The practical part is devoted to selected company . There are analyzed previously used direct marketing tools and their success. Based on the information obtained is then designed direct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní