Strategické řízení regionální značky – Region Šumava – Bc. Petr Herejk
Bc. Petr Herejk
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky – Region Šumava
Management of the Regional Brand - Šumava Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá značkou ŠUMAVA originální produkt ®. Cílem práce je posoudit pozici značky na trhu, povědomí veřejnosti o značce, využívání značky jejími držiteli a identifikovat aktivity, na kterých je značka budována.Teoretická část se věnuje marketingu, marketingovým nástrojům, chování spotřebitele, řízení značky a systému značení produktů v České republice.V empirické části je nejprve …moreAbstract:
The diploma thesis concerns with the brand ŠUMAVA original product ®. The aim of thesis is to qualify the position of the brand on market, public awareness of the brand, using of the brand by its holders and to identify activities, which the brand is built on. The theoretical part focuses on the marketing, marketing tools, consumer behaviour, brand management and the system of branding in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEREJK, Petr. \textit{Strategické řízení regionální značky – Region Šumava}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7eqzna/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Tomáš Zavoral -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights