Význam komunikace se zákazníky – Bc. Zdeňka BARTOŠOVÁ
Bc. Zdeňka BARTOŠOVÁ
Master's thesis
Význam komunikace se zákazníky
Importance of communication with customers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá významem komunikace se zákazníky pro firmu. Představuje návrh na zajištění komplexní péče o stávající klienty, a to zavedením nových služeb, včetně nastavení vhodné komunikace s nimi. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza současného stavu společnosti a realizováno …viacAbstract:
This dissertation thesis deals a question what importance has for a company its communication with customers. It represents a suggestion on arrangement of complex care for current customers through introduction of new services including suitable communication with them. The first part of this work is focused on summary of basic theoretical knowledge concerning this problem. The other part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zverejniť od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
11914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠOVÁ, Zdeňka. Význam komunikace se zákazníky. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výkonností Ruské ekonomiky s ohledem na konkurenceschopnost a fenomén proketí přírodních zdrojů
Elena Kuzmenko -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 7gvb2n 7gvb2n/2
21. 8. 2009