Bc. Pavla Menčíková

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Půjde o analyzování vnitřních a vnějších vlivů působících na maloobchodní jednotku Kaufland ve Strakonicích. Data k vypracování analýz budou získány několika způsoby, a to metodou mystery shopping, dotazníkovým šetřením a vygenerováním údajů zveřejněných ve výroční zprávě společnosti. Z dosažených výsledků jednotlivých …more
Abstract:
Topic of the thesis is marketing situational analysis selected retail unit. It will be analyzing internal and external influences on retail unit Kaufland in Strakonice. Data for making the analysis will be obtained in several ways, namely by mystery shopping, questionnaires and generating data published in the annual report of the company. The current company strategy will be determined by the obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích